” Vår story”
Sweddings AB – “Marknadsplatsen där blivande brudpar och bröllopsleverantörer möts.”
Idén till Sweddings föddes på förfrågningar från brudpar i Sverige och utanför Sveriges gränser.
Många tycker att det kan vara svårt att hitta en specifik leverantör. Är leverantören bra? Vad kostar det? Levererar dom dit vi ska ha vår vigsel? Utbudet är enormt och vi har valt att samla dom på ett ställe för att underlätta för brudparen.
Leverantörer i bröllopsbranschen kliar sig ofta i huvudet över marknadsföringen.
Syns jag? Syns jag där mina kunder letar? Ska så stor del av min förtjänst behöva gå till marknadsföring?
Det gamla ordspråket ”smakar det så kostar det” lever kvar i mångas tro att det måste vara så.
Vi vet nu att dyr marknadsföring inte är det samma som bra marknadsföring.
Man måste jobba smartare. Mot rätt målgrupp. Det är vårt mål!
Det är också viktigt att allt vi gör har en genomgående bra känsla.
Innan idén till Sweddings ens var halvvägs var det viktigt för oss att kunna ge tillbaka något till samhället.
Vi funderade länge på vart ett bidrag från oss skulle kunna komma till mest nytta. Vi kom fram till att vi vill hjälpa barn och människor med cancersjukdomar vilket resulterade i det självklara valet ”Barncancerfonden”. Vårt första bidrag skänks 1 januari 2024 och kommer fortsätta varje månad.
Så det vi kan erbjuda är “Marknadsplatsen där blivande brudpar och bröllopsleverantörer möts.”
Vi hjälper er med marknadsföringen för en låg fast månadskostnad.
Vi på Sweddings önskar er alla en fantastisk dag,
Tommy Öhman
Grundare, Sweddings AB